maniiii

عاشقانه

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

کــآش فقـــط بودی . . .
وقتی بغـــض میکردم . . .
بغلــــم میکردی و میگفتی . . .
ببینــــم چِشــآتو . . .
منـــو نیگــــآ کُن . . .
اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــا...



نظرات شما عزیزان:

刀ムキムㄎ
ساعت21:14---1 مهر 1393
سلام آقا مانی وبلاگت عالیه داداش من اسمم سهند است به چت شما هم میام خله منم اینجا میاد و در ضمن به وبلاگ منم سری بزن داداش ممنونم و در ضمن درجه هم یادت نره .

مهران
ساعت18:32---13 شهريور 1393
سلام همشهری به منم سربزن ومنوتودادلی چت لینک کن خواهش میکنم.........باتشکر مهران09398631202

بانوی باران
ساعت15:17---8 شهريور 1393
سلام...
میگن دنیای آدما رو باید گاهی از حرفایی که میزنن و گاهی از نگفته های دلشون شناخت...
من از اینکه تو دنیای یه دل نگفته هاشو پیدا کنم لذت بیشتری میبرم...
امیدوارم همیشه دلت، دنیات و لحظه هات پر از آرامش ناب باشه...
و خدا، لبخند و خوشبختی تکراری ترین اتفاق هر روز زندگیت...
مراقب مهربونیات باش دوست خوب من...

آنقدر میکشم به عشقِ تو...
تا تمام شود...
شبیهِ آخرین نخِ سیگار پدربزرگ...
"نفسهایم"

بانوی باران


بانوی باران
ساعت15:08---8 شهريور 1393
سلام...
میگن دنیای آدما رو باید گاهی از حرفایی که میزنن و گاهی از نگفته های دلشون شناخت...
من از اینکه تو دنیای یه دل نگفته هاشو پیدا کنم لذت بیشتری میبرم...
امیدوارم همیشه دلت، دنیات و لحظه هات پر از آرامش ناب باشه...
و خدا، لبخند و خوشبختی تکراری ترین اتفاق هر روز زندگیت...
مراقب مهربونیات باش دوست خوب من...

آنقدر میکشم به عشقِ تو...
تا تمام شود...
شبیهِ آخرین نخِ سیگار پدربزرگ...
"نفسهایم"

بانوی باران


سرمه
ساعت20:30---5 شهريور 1393
خیلی باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ساعت 23:9 بـ ه قـلمـ رامین سودی


طراح : صـ♥ـدفــ